duminică, 3 februarie 2013

Miniwebsite - 9 pagini pentru succes


V-ati intrebat vreodata ce fel de informatii trebuie prezentate pe un website pentru a va asigura comunicarea cu potentialii clienti? Descoperiti mai jos cele 9 pagini vitale ale oricarei mici afaceri de succes:
Home page (Pagina de titlu): Pagina de titlu sau introducerea este prima pagina pe care o vad clientii dintr-un website dar de prea multe ori nu se pune prea mult efort in crearea acesteia. O pagina Intro a oricarui website este “expozitia” pentru ceea ce se ofera. O buna impresie din primul moment retine vizitatorii pe pagina si ii poate transforma in clienti. Acesta pagina trebuie sa fie accesibila din orice pagina a site-ului in orice moment.
Contact: Dati-le vizitatorilor site-ului si clientilor potentiali o varianta simpla sa va contacteze cu intrebari referitoare la afacerea dvs sau intrebari scurte ce pot avea raspunsuri scurte si concise. Un link catre pagina de contact trebuie, de asemenea, sa existe in fiecare pagina a site-ului pentru usurinta navigarii. Oferiti cat mai multe variante de contact in aceasta pagina: telefoane, adrese, e-mail, fax sau link-uri catre retelele sociale.
Despre noi: Aceasta pagina intr-un site al unei mici afaceri poate detalia despre istoria, politica si filosofia firmei. Informatia din aceasta pagina ofera o privire de ansamblu a firmei si ajuta la construirea credibilitatii fata de parteneri.

Aceste prime 3 pagini sunt esentiale pentru orice site oricat de mic ar fi. Urmeaza inca vreo cateva pagini care trebuie incluse, asta depinzand de natura afacerii si de nevoile clientilor.
Blog: Un blog poate fi un atu mare pentru orice site web al unei mici afaceri. Mare parte din site ramane static pentru mult timp iar un blog este un vehicul excelent pentru actualizarea de continut ca regula de baza, oferind vizitatorilor motive sa revina pe site cat mai des.
Blogul poate fi utilizat la discutii despre produse, servicii, stiri si/sau evenimente. Tinand cititorii in priza, acestia pot fi transformati in clienti fideli pe parcurs.
Un alt beneficiu al unui blog activ este rangul in motoarele de cautare.


Magazin virtual: Acesta este fara indoiala recomandarea pentru un website care vinde online. Produsele trebuie bine prezentate si organizate, cu descrieri la indemana si, nu in ultimul rand, pagini usor de rasfoit.
Adresa fizica: Avand o adresa fizica este nevoie neaparat de o pagina care sa directioneze clientii direct la usa.
Marturii: Comentariile bune si marturiile clientilor sunt motive excelente in a directiona spre site noi clienti. Vizitatorii noi sau ocazionali ajung de obicei clienti daca pot citi feedback pozitiv de la clienti existenti.
I si R (FAQ): Intrebari si Raspunsuri (Frequently Asked Questions) este locul unde clientii gasesc raspunsuri la intrebari comune despre afacere. Este mai bine sa oferi clientilor raspunsuri la intrebari frecvente evitand astfel multe apeluri telefonice sau mesaje de la clienti nedumeriti. O astfel de pagina se face foarte simplu: raspunzand la intrebari ca si cum n-ar fi informatie in site.
Termeni si conditii de utilizare: Aici se subliniaza practicile folosite in site. Politica de retur, garantii sau rambursuri pot fi listate si detaliate. Este foarte important ca firma si personalul sa fie protejate legal.
Aceste pagini reprezinta fundatia solida pe care se poate construi un site care, cu uneltele adecvate, poate atrage o multime de vizitatori care pana la urma devin clienti fideli.