duminică, 3 februarie 2013

Imbunătățește-ți identitatea prin Logo Design


În încercarea de a spori influenţa afacerii dumneavoastră în lumea digitală de astăzi, ideea unui design de logo este una din cele mai bune. Logo-ul afacerii pe care îl alegeți trebuie să fie capabil să prezinte bine identitatea firmei și în același timp să facă pe clienți să înțeleagă misiunea și viziunea dvs. fără a le da prea mult de gândit.
De fapt, cercetările în domeniu arata că mai toți clienții sunt dispuși să facă tranzacții cu firme al căror logo este ușor de descris și care le arată din prima o idee cu ce se ocupă compania fără să le tulbure mintea cu mii de detalii.

De asemenea ar trebui să înțelegeți ca logo-ul dvs. este o minunată unealtă în crearea imaginii de brand a companiei și în același timp dă produselor și serviciilor oferite o mai bună deschidere spre piață. În aceeași ordine de idei, ar trebui să alegeți un design de logo care să fie ușor asimilat de clienții care vor plasa compania dvs. la un nivel superior competitorilor. Pentru a ajunge la asta, trebuie acordată mare atenție la design, care nu doar trebuie să transmită ușor un mesaj clienților ci și să arate domeniul de activitate și de asemenea să exprime așteptările dvs.


Pentru a vă atinge acest țel, trebuie să aveți în vedere câteva considerente în timp ce alegeți logo-ul companiei. Asta se poate rezolva ușor apelând la un designer care poate ușor să relaționeze cu firma dvs. și să vă ajute la designul siglei care să ușureze penetrarea în piață a produselor sau serviciilor dvs.
Când gândiți un logo trebuie să aveți în vedere câțiva factori despre care trebuie să discutați cu designerul:

1. În primul rând, trebuie să-i arătați un logo care este din aceeași branșă. Asta face ca oamenii să și-l amintească ușor și să facă în minte conexiuni corecte.

2. Alegeți un logo bazat pe propriile strategii de business. Asta înseamnă că trebuie să luați în considerare obiectivele companiei, misiunea și viziunea.

De aici rezultă că ar trebui să veniți pe piața cu un logo atractiv vizual care este ușor de asociat cu produsele sau serviciile pe care le reprezintă. Pentru a vă îmbunătăți identitatea de firmă cu un design de logo trebuie să aveți în minte o imagine care să reprezinte linia principalelor produse și servicii făcându-vă astfel un marketing rapid și eficient.

Un logo, de asemenea, trebuie gândit în așa fel încât să poată fi inclus într-o mare varietate de medii incluzând cărți de vizită, bannere, website-uri, foi cu antet și broșuri, toate acestea ajutând compania să-și stabilizeze poziția în piață.

Pentru îmbunătățirea identității firmei, de asemenea, trebuie să alegeți un logo care este ușor de distins între altele și asta poate fi ușor realizabil folosind fonturi diverse, culori și imagini. Asta va ajuta clienții să se îndrepte către afacerea dvs. fără să creeze confuzii daca ar fi ceva similar vizual cu al competiției. Sigla dvs. trebuie să amintească mereu clienților dvs. despre brandul dvs. daca vreți sa-i atrageți.

Amintiți-vă că “nu exista o a doua șansă pentru a face o impresie bună”. Faceți lucrurile bine încă de la început alegând un logo simplu și de impact...